sorita

happy

جمله دلخواه

very hard

خيلي سخته که بغض داشته باشي ، اما نخواي کسي بفهمه... خيلي سخته که عزيزترين کست ازت بخواد فراموشش کني... خيلي سخته که سالگرد آشنايي با عشقت رو بدون حضور خودش جشن بگيري... خيلي سخته که روز تولدت، همه بهت تبريک بگن، جز اوني که فکر مي کني به خاطرش زنده اي... خيلي سخته که غرورت رو به خاطر يه نفر بشکني، بعد بفهمي دوست نداره... خيلي سخته که همه چيزت رو به خاطر يه نفر از دست بدي، اما اون بگه : ديگه نمي خوامت!


برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در  4 / 12 / 1390برچسب:,ساعت 10:47 PM  توسط fateme 

مهاجرت پرستو

پاييزي پرستويي را در حال مهاجرت ديدم به او گفتم:
چون به دياريارم ميروي به او بگو دوستش دارم
ومنتظرش مي مانم. بهار سال بعد پرستو نفس نفس زنان آمد و گفت:
دوستش بدار ولي منتظرش نمان
 


برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در  30 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 11:7 PM  توسط fateme 

قطره دلش...

قطره‌ دلش‌ دريا مي‌خواست. خيلي‌ وقت‌ بود كه‌ به‌ خدا گفته‌ بود. هر بار خدا مي‌گفت: از قطره‌ تا دريا راهي‌ست‌ طولاني. راهي‌ از رنج‌ و عشق‌ و صبوري. هر قطره‌ را لياقت‌ دريا نيست.قطره‌ عبور كرد و گذشت. قطره‌ پشت‌ سر گذاشت.قطره‌ ايستاد و منجمد شد. قطره‌ روان‌ شد و راه‌ افتاد. قطره‌ از دست‌ داد و به‌ آسمان‌ رفت. و هر بار چيزي‌ از رنج‌ و عشق‌ و صبوري‌ آموخت.تا روزي‌ كه‌ خدا گفت: امروز روز توست. روز دريا شدن. خدا قطره‌ را به‌ دريا رساند. قطره‌ طعم‌ دريا را چشيد. طعم‌ دريا شدن‌ را. اما...روزي‌ قطره‌ به‌ خدا گفت: از دريا بزرگتر، آري‌ از دريا بزرگتر هم‌ هست؟خدا گفت: هست.قطره‌ گفت: پس‌ من‌ آن‌ را مي‌خواهم. بزرگترين‌ را. بي‌نهايت‌ را.خدا قطره‌ را برداشت‌ و در قلب‌ آدم‌ گذاشت‌ و گفت: اينجا بي‌نهايت‌ است.آدم‌ عاشق‌ بود. دنبال‌ كلمه‌اي‌ مي‌گشت‌ تا عشق‌ را توي‌ آن‌ بريزد. اما هيچ‌ كلمه‌اي‌ توان‌ سنگيني‌ عشق‌ را نداشت. آدم‌ همه‌ عشقش‌ را توي‌ يك‌ قطره‌ ريخت. قطره‌ از قلب‌ عاشق‌ عبور كرد. و وقتي‌ كه‌ قطره‌ از چشم‌ عاشق‌ چكيد، خدا گفت: حالا تو بي‌نهايتي، چون كه‌ عكس‌ من‌ در اشك‌ عاشق‌ است

 


برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در  30 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 11:5 PM  توسط fateme 

عشق يعني نفس کشيدن

عصاره ي پيام من، عشق است.

پيامي ساده و بي پروايه دارم: عشق

در عشق، ابهامي و جود ندارد _ابهام، در ماست.


نه تشريفاتي در عشق هست و نه فرضياتي فلسفي.

عشق، رهيافتي ساده و مستقيم به زندگي ست.

معجزه اي را در خود نهفته دارد.

مهم نيست که به چه کسي عشق مي ورزي،

آنچه مهم است اين است که

بيست و چهار ساعت روزت را عاشقانه سپري کني،

همان طور که در بيست و چهار ساعت روزهايت،

بي استثنا نفس مي کشي.

عشق نيز خواهان چيزي جز خود نيست.

اگر با دوستي هستي، نفس مي کشي.

اگر در کنار درختي نشسته اي، نفس مي کشي.

يعني هرکاري که مي کني،

با نفس کشيدن همراه است.

عشق نيز بايد همين ويژگي را داشته باشد،

يعني بايد هسته ي مرکزي همه ي کارهاي تو باشد.

عشق بايد طبيعي باشد، مثل نفس کشيدن.

در واقع، عشق همان نسبتي را با روح دارد که

نفس کشيدن با جسم.
 


برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در  30 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 9:48 PM  توسط fateme 

شن هاي صحرا و صخره

شن‌هاي صحرا و صخره!

دو دوست با پاي پياده از جادهآ¬اي عبور مي کردند. بين راه سر موضوعي اختلاف پيدا کردند و به مشاجره پرداختند. يکي از آنها از سر خشم بر چهره ديگري سيلي زد.

دوستي که سيلي خورده بود سخت آزرده شدد ولي بدون آن که چيزي بگويد روي شنهاي بيابان نوشت: امروز بهترين دوست من بر چهره ام سيلي زد.

آن دو کنار يکديگر به راه خود ادامه دادند تا به يک آبادي رسيدند. تصميم گرفتند قدري آنجا بمانند و کنار برکه آب استراحت کنند. ناگهان شخصي که سيلي خورده بود لغزيد و در برکه افتاد. نزديک بود غرق شود که دوستش به کمکش شتافت و او را نجات داد. بعد از آن که از غرق شدن نجات يافت بر روي صخره سنگي اين جمله را حک کرد: امروز بهترين دوست من جان مرا نجات داد.

دوستش با تعجب از او پريسد: بعد از آنکه من با سيلي تو را آزردم تو آن جمله را روي شنها صحرا نوشتي ولي حالا اين جمله را بر روي صخره حک مي کني؟

ديگري لبخند زد و گفت: وقتي کسي ما را آزار ميدهد بايد روي شنهاي صحرا بنويسيم تا بادهاي بخشش آن را پاک کنند ولي وفتي کسي محبتي در حق ما ميکند بايد آن را روي سنگ حک کنيم تا هيچ بادي نتواند آن را از يادها ببرد.
 


برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در  30 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 9:40 PM  توسط fateme 

نقش زنان در ........

مي‌گويند زن‌ها در موفقيت و پيشرفت شوهرانشان نقش بسزايي دارند

ساعد مراغه‌اي از نخست وزيران دوران پهلوي نقل کرده بود:

زماني که نايب کنسول شدم با خوشحالي پيش زنم آمدم و اين خبر داغ را به اطلاع سرکار خانم رساندم...

اما وي با بي‌اعتنايي تمام سري جنباند و گفت « خاک بر سرت کنند؛ فلاني کنسول است؛ تو نايب کنسولي؟! »

گذشت و چندي بعد کنسول شديم و رفتيم پيش خانم؛ آن هم با قيافه‌ايي حق به جانب...

باز خانم ما را تحويل نگرفت و گفت « خاک بر سرت کنند؛ فلاني معاون وزارت امور خارجه است و تو کنسولي؟!»

شديم معاون وزارت امور خارجه؛ که خانم باز گفت « خاک بر سرت؛ فلاني وزير امور خارجه است و تو...؟! »

شديم وزير امور خارجه گفت « فلاني نخست وزير است....... خاک بر سرت کنند!!! »

القصه آنکه شديم نخست وزير و اين بار با گام‌هاي مطمئن به خانه رفتم و منتظر بودم که خانم حسابي يکه بخورد و به عذر خواهي بيفتد.

تا اين خبر را دادم به من نگاهي کرد؛ سري جنباند و آهي کشيد و گفت:


« خاک بر سر ملتي که تو نخست وزيرش باشي!!! »
 


برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در  30 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 8:24 PM  توسط fateme 

مرد يخ فروش

زندگي قصه مرد يخ فروشي است که از او پرسيدند فروختي
گفت: نخريدند تمام شد
 


برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در  30 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 8:8 PM  توسط fateme 

آرزوي زيرکانه

خانمي در زمين گلف مشغول بازي بود. ضربه اي به توپ زد که باعث پرتاب توپ به چندين متر آنطرف تر در درون بيشه زار کنار زمين شد.
خانم براي پيدا کردن توپ به بيشه زار رفت که ناگهان با صحنه اي روبرو شد.
قورباغه اي در تله اي گرفتار بود. با کمال تعجب دبد که آن قورباغه حرف مي زند!
قورباغه ي سخن گو رو به خانم کرد و گفت: اگر مرا از بند آزاد کني، سه آرزويت را برآورده مي کنم.
خانم ذوق زده شد و سريع قورباغه را آزاد کرد.
قورباغه به او گفت: نذاشتي شرايط برآورده کردن آرزوها را بگويم. هر آرزويي که برايت برآورده کردم، ?? برابر آنرا براي همسرت برآورده مي کنم!
خانم کمي تامل کرد و گفت: خب. مشکلي ندارد.
آرزوي اول خود را گفت: من مي خواهم زيباترين زن دنيا شوم.
قورباغه جواب داد: اگر زيباترين شوي شوهرت ?? برابر از تو زيباتر مي شود و ممکن است چشم زن هاي ديگر بدنبالش بيافتد و تو او را از دست دهي.
خانم گفت: مشکلي ندارد. چون من زيباترينم، کس ديگري در چشم او بجز من نخواهم ماند. پس آرزويش برآورده شد.
بعد از آن گفت که من مي خواهم ثروتمند ترين فرد دنيا شوم.
قورباغه جواب داد: ولي در اينصورت شوهرت ?? برابر ثروتمند تر مي شود و ممکن است به زندگي تان لطمه بزند.
خانم گفت: نه هر چه من دارم مال اوست و آن وقت او هم مال من است. پس ثروتمند شد.
آرزوي سومش را که گفت قورباغه جا خورد و بدون هيچ چون و چرايي برآورده کرد.
خانم در طلب سومين آرزو گفت: مي خواهم به يک حمله قلبي خفيف دچار شوم!!!

نتيجه اخلاقي : خانم ها خيلي زيرک و مرموز هستند. پس سعي کنيد هيچوقت باهاشون درگير نشين!


برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در  30 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 8:0 PM  توسط fateme 

نکات بسیار جالب برای گرفتن عکس با کیفیت با موبایل

اشتباه نکنید، منظور روش کار با گوشی نیست; بلکه چگونگی گرفتن یک عکس خوب، مدنظر است. اگر تلفن همراه شما دوربین عکاسی دارد و یا قصد خرید گوشی با این امکان را دارید، حتما به نکات زیر برای عکاسی بهتر، توجه کنید:

۱) گوشی هایی که دوربین عکاسی دارند، معمولا گران تر از انواع دیگر هستند، البته این درجه گرانی، با توجه به قدرت دوربین تغییر می کند ولی در هر صورت شما پول دوربین گوشی را پرداخت کرده اید، پس حتما از آن استفاده کنید! تعجب نکنید، هستند کسانی که گوشی دوربین دار دارند ولی از آن استفاده نمی‌کنند.

۲) حالا که قرار است از دوربین گوشی تان استفاده کنید، پس بعنوان اولین کار، لنز دوربین را تمیز کنید. دوربین های عکاسی معمولا درپوش مخصوص لنز دارند، اما دوربین های روی گوشی معمولا چنین نیستند و اثر انگشت یا خاک بسیار روی آنها دیده می‌شود. لنز دوربین را با یک دستمال نخی یا دستمال عینک تمیز کنید.

۳) به فاصله خود و سوژه عکاسی توجه کنید. یکی از مشکلات اساسی در عکس هایی که توسط دوربین های موبایل گرفته می شوند، فاصله زیاد با سوژه است.

۴) درست است که باید به سوژه نزدیک باشید، اما نه آنقدر که همه چیز از حالت طبیعی خارج شود. مخصوصا اگر از صورت یک نفر می خواهید عکس بگیرید، تنظیم فاصله بسیار مهم است.

۵) بصورت فیزیکی به سوژه نزدیک شوید، نه با زوم دستگاه. زوم دیجیتال، عکس بهتری به شما نمی‌دهد. بهتر است عکس خود را بگیرید و بعد با استفاده از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ، هر قسمت را که تمایل داشتید جدا کنید.

۶) پس از تنظیم فاصله نوبت تنظیم نور است، حتما می‌دانید که هرچه نور تابیده شده به سوژه بیشتر باشد، عکس واضح تری خواهید داشت. این موضوع در همه دوربین ها یکسان بوده و برای همین است که عکاسان از فلش استفاده می کنند. این روزها موبایل هایی به بازار آمده که یا فلش دارند و یا امکان نصب این وسیله روی آنها طراحی شده است; اما اگر گوشی شما این امکان را ندارد، حتما نور محیط را زیاد کنید. مثلا در روز به فضای باز بروید و یا در شب همه چراغ ها را روشن کنید. البته توجه داشته باشید که افراط در هیچ کاری خوب نیست; ا زجمله نورپردازی.

۷) می‌دانید که نور سفید، مخلوط چند رنگ است. گاهی اوقات این نور در برخورد با عدسی دوربین تجزیه شده و عکس شما را بدرنگ می کند. برای رهایی از این مشکل، از امکانی به نام Balance White استفاده کنید. معادل فارسی این اصطلاح، «تراز سفیدی» است. این قابلیت به شما اجازه می دهد تن مایه های رنگی اضافی را از نور محیط گرفته و عکس هایی با رنگ طبیعی بگیرید.

۸ ) ثابت بودن دوربین مسئله بسیار مهمی است. بسیاری از عکاسان، پایه های با قابلیت حمل آسان دارند که در هر نقطه ای آن را بر زمین می گذارند. عکاسی با دوربین تلفن همراه این امکان را از شما می گیرد پس بهتر است با روش های دیگری، این ثبات را به دست آورید، مثلا می توانید دستی که دوربین در آن است را با دست دیگر نگه دارید یا به جایی تکیه دهید.

۹) تا زمانی که عکس ثبت نشده، تکان نخورید. برخی از دوربین ها وقفه شاتر طولانی دارند. پس هنگامی که دکمه را فشار دادید، ثابت بمانید تا عکس گرفته شده را روی صفحه ببینید.

۱۰) خاصیت دوربین دیجیتالی اینست که می توان به هر تعداد عکس انداخت یا چون فیلم وجود ندارد و شما هزینه ای نمی‌دهید. از سوی دیگر عکاسی یک هنر بسیار تجربی است و دیگر اینکه عکاسی با هر دوربین، لم خاص خود را دارد. پس آنقدر عکس بگیرید تا با دوربین موبایل تان آشنا شوید.

۱۱) برخی دوربین های موبایل به شما این امکان را می دهند که وضوح عکس تان را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که همیشه وضوح بالا بهتر است.

۱۲) در هر حال اگر از عکس خود راضی نیستید، در دور انداختن آن لحظه ای درنگ کنید. افزایش کیفیت یک عکس با استفاده از نرم افزارهای موجود در گوشی و یا نرم افزارهای کامپیوتری کار چندان ساده ای نیست. در صورتی که به سادگی می توان یک عکس جدید بگیرید.

۱۳) هر روز بر میزان حافظه گوشی تلفن همراه افزوده می‌شود. به اضافه اینکه شما می توانید از حافظه های جانبی هم استفاده کنید. با این همه بهتر است که عکس های خود را در اولین فرصت به کامپیوتر منتقل کنید. این کار، خطر از بین رفتن عکس ها را کاهش می دهد به اضافه اینکه افراد ناباب را هم در دزدیدن عکس های شما ناکام می‌گذارد.

۱۴) اگر کیفیت تصویر دوربین شما بالا است می توانید عکس هایتان را چاپ کنید. برای این کار استفاده از فوتو پرینتر، بهترین روش است.

۱۵) خلاصه اینکه در صورتیکه کیفیت تصویر دوربین شما بالا نیست، از خیر چاپ عکس بگذرید که دور ریختن پول است.


برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در  20 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 6:6 PM  توسط fateme 

هشت ترفند یاهو مسنجر

بوت کردن بدون نیاز به برنامه خاص

 

در اینجا قصد داریم شما را با ترفندی جالب آشنا کنیم که به وسیله آن و در محیط یاهو مسنجر و بدون نیاز به برنامه خاصی بتوانید شخصی را بوت کنید و به وسیله آن کاری کنید که سیستم شخص مورد نظر هنگ کند و در نتیجه از یاهو مسنجر Sign out شود.

تنها کافیست که در قسمت :

send to در yahoo messenger جلوی id طرف shift رو بگیرید بعد ۲ تا + بذارید مثلا ((++send to:MeteorPolice)) بعد در قسمت text box (همان قسمتی که می نویسید) بروید و همزمان کلید های shift و enter و هر حرفی که دلتون میخواد رو بزنید این کار باید خیلی سریع انجام بشه مثلا ۳۰ دفعه پشت سر هم چنین کاری رو کنید. حالا برای طرف به تعداد دفعاتی که این کار میکنید صفحه باز میشه اگر چنین کاری رو بیش از ۱۰۰ مرتبه انجام بدید ممکن که کامپیوتر طرف هنگ کنه!!!! اگه بخواهید ببینید که چه اتفاقی برای طرف میفته میتونید id خودتون رو امتحان کنید

معمولا وقتی که با Yahoo! Messenger کار می کنید و در حال چت کردن با دیگران هستید صفحه های تبلیغاتی در مسنجر شما باز می شود که در بعضی از موارد بسیار اعصاب خورد کن هستند ولی به راحتی می شود این تبلیغات را حذف کرد.

خوب برای حذف این تبلیغات ابتدا از منوی Start گزینه ی Run رو انتخاب کنید و در پنجره ی باز شده تایپ کنید Regedit . سپس وارد مسیر زیر شوید.

HKEY_CURRENT_USER > Software > Yahoo > Pager > YUrl

دومتغیر از نوع String Value با نامهای Chat Adurl و Conf Adurl بسازید و مقادیر این دو متغیر را :file:///C قرار دهید.

حال وارد چت روم یاهو مسنجر شوید.

در صورتیکه از نسخه های جدید یاهو مسنجر استفاده می کنید بعد زدن کلید Enter Chat در چت روم ممکن است با یک پیغام خطا روبرو شوید . در این صورت روی آن کلیک کنید و از شر تبلیغات زیر چت روم ها خلاص شوید

۳) داشتن ۶ ID دیگر همراه ID اصلی

سایت یاهو امکان بسیار جالبی برای کاربرانش در نظر گرفته است. این امکان بدین صورت است که کسانی که می خواهند علاوه بر یک ID که در سایت یاهو دارند ID دیگری نیز داشته باشند با استفاده از امکان Creat Profile یاهو تا ۶ ID مجازی برای خود بسازند و می توانند حتی با هر ۶ ID همزمان در یاهو مسنجر لوگین کنند. برای یادگیری این موضوع با ما همراه باشید.

برای این کار:

از منوهای یاهو مسنجر login را زده و My profile را باز کنید.

سپس Create/edit my profile را بزنید. احتمالا از شما ID و Password خواسته خواهد شد. بعد از تایپ یوزر و پسوردتان وارد صفحه ساخت ای دی خواهید شد.

بر روی Create new public profile کلیک کنید.

در اینجا شما میتوانید ID مجازی خود را بسازید. بعد از اینکه iID شما قبول شد وارد My yahoo میشوید این به معنی میده که ID شما مورد تائید قرار گرفته.

دوباره به صفحه اول باز گردید.ایندفعه خواهید دید که دو ID دارید.اگر اینطور نیست Refresh رو بزنید.
بدین ترتیب شما می تونید تا ۶ id به برای خود بسازید.

دقت کنید جلوی ID اصلی شما Default*نوشته شده. میتوانید یک ID دیگر از بین ID ها رو به عنوان اصلی انتخاب کنید برای این کار Make Default را که جلوی ID است را بزنید. پس از پایان کار بر روی Finish editing کلیک کنید.

اکنون شما میتوانید با تمام این ای دی ها وارد روم ها شوید. یا در یک لحظه با چند تا از انها با فرد مورد نظرتون چت کنید.

۴) وارد شدن سریع به ID

ممکن است این مشکل برای شما نیز پیش آمده باشد که هنگام لوگین شدن به یاهو مسنجر مدت زمان زیادی طول میکشد تا وارد ID خود شوید. این سرعت کم میتواند سه دلیل داشته باشد : اینترنت شما با پورت ۵۰۵۰ یاهو میانه خوبی ندارد ، فایروال دارید و یا سرعت اینترنت شما کم است. اما هر سه مشکل با یک ترفند کوچک قابل حل است!

بدین منظور:

۱– کافی است یاهو مسنجر را باز کنید.

-۲-از منوی Messenger بر روی Preferences کلیک کنید.

۳– دقت کنید Category بر روی Connection باشد.

۴– بر روی No network detection کلیک کنید.

۵– بر روی Ok کلیک کرده و دوباره Sign In کنید.

۵) دیدن آنلاین ها در لیست

List زیادی در نرم افزار یاهو مسنجر دارید و ممکن است هنگام مشاهده افرادی که آنلاین هستند به مشکل بر بخورید. در این ترفند قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید تنها با استفاده از دو کلید کیبورد لیست خود را منظم کرده و افراد آنلاین را در یک قسمت مشخص کنید.

بدین منظور در نرم افزار یاهو مسنجر:

کافی است در صفحه اصلی برنامه کلیدهای ترکیبی Ctrl+F را فشار دهید.

خواهید دید که افراد آفلاین از لیست محو شده و تنها ID های حاضر باقی میمانند.
برای بازگشت به لیست کامل باز هم از کلیدهای Ctrl+F استفاده کنید.

۶) مرتب کردن ایمیل های ارسالی از گروه ها

ممکن است شما نیز در گروه های مختلف وب سایت یاهو عضو شده باشید. این گروه ها روزانه ایمیل های بسیاری را از طرف اعضای خود برای شما میفرستند. ممکن است از نامنظم بودن این ایمیل ها و پر کردن Inbox میل شما گله مند باشید. قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید ایمیل های ارسالی از طرف گروه ها را جوری تنظیم کنید که همگی به یک بخش بروند.

برای این کار:

ابتدا وارد صفحه ایمیل خود شوید. سپس وارد Option شده و گزینه Filters را برگزینید.

سپس در قسمت Mobile Device User نام گروه مورد نظر را به طور کامل تایپ کرده و روی Add کلیک کنید.

از این پس همه نامه های آن گروه به لینکی به همین نام در کنار inbox به mail شما ارسال می شود.

۷) آفلاین یا آنلاین بودن برای هریک از افراد لیست

با استفاده از این ترفندی که به شما آموزش می دهیم می توانید برای هر یک از اشخاص موجود در لیست دوستان تان یک نوع وضعیت را تعریف کنید برای مثال هنگامی که شما on می شوید شخصی شما را به صورت آفلاین ببینید و بقیه شما را به همان صورتی هستید یعنی آنلاین ببینند.

برای این کار روی ID شخص مورد نظر راست کلیک می کنیم و بر روی گزینه Stealth Setting (گزینه سوم ) کلیک می کنیم . این پنجره ۳ انتخاب دارد . برای اینکه شخص مورد نظر ( کسی که روش راست کلیک کردیم ) شما رو Ofline ببیند گزینه سوم یعنی Permanently ofline را انتخاب می کنیم . برای اینکه به حالت اول یعنی Online شود از همان پنجره گزینه اول یعنی Online را انتخاب می کنیم.
فهمیدن آنلاین بودن دوستان توسط سایت

قبلا چندین ترفند برای پی بردن به اینکه دوستان شما در یاهو مسنجر واقعأ آفلاین هستند یا خود را از دید شما خاموش کرده بودند مطرح کرده بودیم که هر کدام به مرور زمان از کار افتاده بودند. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی بپردازیم . با استفاده از این ترفند تنها با وارد نمودن ID شخص مورد نظر پی میبرید که آیا اون واقعأ در حالت Invisible است یا شما را دور زده است! این ترفند روی تمامی ورژنهای جدید و قدیم یاهو مسنجر قابل استفاده است.

بدین منظور:

کافی است به سایت اینترنتی www.invisible.com بروید.

پس از ورود به صفحه کافی است به جای عبارت Yahoo ID ، آیدی شخص مورد نظر را تایپ کنید و روی دکمه ذره بین کلیک کنید یا Enter بزنید.

پس از چند ثانیه سیستم برای شما مشخص میکند که آیا فرد مورد نظر آنلاین است یا آفلاین


برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در  20 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 5:45 PM  توسط fateme 

اینم یه نظر جالب



تمام پلیدیها در خانه ای قرار داده شده و کلید آن دروغگویی است.

(بحار الانوار، ج78، ص377)



عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است.

(تحف العقول، ص448)



در مقام ادب همین بس که آنچه برای دیگران نمی پسندی، خود از آن دوری کنی

(مسند الامام العسکری، ص288)



وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد

(مسند الامام العسکری، ص290)


برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در  11 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 11:45 PM  توسط fateme 

مهربان هم اين سالها

 

مهربان من
حالا در خشکسال اينهمه سرد آمده اي تا ليلاي من باشي ...
حالا تو آمده اي به رنگ همه ي خواستني هاي دنيا

مهربانم روزي...
با همان بالا بلندي هاي سراپا ماه ....
با همان بي چلچراغ دور از چشم هاي مادر ...
با همان بي آسيمه سري هاي بي سامان ....
با همان بي سرپناهي هاي بي انهدام بي آوار ....
با همان لبخند هاي بي گلاب افشان ماه رويايي

به رنگ چشم هاي خدايم مي خندي ...
به رنگ خنده هاي او چشم مي بندي ...

من گم مي شوم و هي پيدايم مي کني
مرا ميان اينهمه آوار ...
زير و رو مي کني خاکستر پنهان مرا
و دامن مي زني آتشم را و من هي باز شعله مي کشم

آه اي جنون، بگذار دل مدهوش باشد
بگذار اجاق سرد ما خاموش باشد

دارم مي روم ....
اما دستانم هنوز شوق از تو نوشتن را بر صفحه کليد مي رقصد ....
پلک هايم خسته اند اما دلم مي خواهد باز هم بنويسم ....
دعا کن امشب هم بتوانم خواب تو را ببينم ......
به خوابي و خيالي از تو قانعم
و شادم به کلمات مهر آميزي که هر از گاه
از حوالي باراني دلت به سمت بي چراغ چشمهايم وزيدن مي گيرند

زن اول ناز کش ميخواهد تا بتواند محبت کند , مرد اول محبت ميخواهد تا بتواند ناز بکشد.
اينست که ميانه آن دو به آساني نميگيرد.
 


برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در  2 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 5:31 PM  توسط fateme 

گنجشگ و خدا

روزها گذشت و گنجشگ با خدا هيچ نگفت . فرشتگان سراغش را از خدا مي گرفتند و خدا هر بار به فرشتگان اين گونه مي گفت: مي آيد ؛ من تنها گوشي هستم که غصه هايش را مي شنود و يگانه قلبي هستم که دردهايش را در خود نگاه ميدارد.
و سرانجام گنجشک روي شاخه اي از درخت دنيا نشست. فرشتگان چشم به لب هايش دوختند، گنجشک هيچ نگفت و خدا لب به سخن گشود : با من بگو از آن چه سنگيني سينه توست.
گنجشک گفت : لانه کوچکي داشتم، آرامگاه خستگي هايم بود و سرپناه بي کسي ام. تو همان را هم از من گرفتي. اين طوفان بي موقع چه بود؟ چه مي خواستي؟ لانه محقرم کجاي دنيا را گرفت ه بود؟ و سنگيني بغضي راه کلامش بست.
سکوتي در عرش طنين انداخت فرشتگان همه سر به زير انداختند. خدا گفت:ماري در راه لانه ات بود. باد را گفتم تا لانه ات را واژگون کند. آن گاه تو از کمين مار پر گشودي.
گنجشگ خيره در خدائيِ خدا مانده بود.
خدا گفت: و چه بسيار بلاها که به واسطه محبتم از تو دور کردم و تو ندانسته به دشمني ام برخاستي! اشک در ديدگان گنجشک نشسته بود. ناگاه چيزي درونش فرو ريخت ...
هاي هاي گريه هايش ملکوت خدا را پر کرد ...


برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در  2 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 4:21 PM  توسط fateme 

صفحه قبل 1 صفحه بعد
Copyright © 2012 Allright Reserved
تمام حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده آن میباشد.
طراح قالب: حسام غلامی